2010-01-02

2009


Elsősorban BOLDOG ÚJ ÉVET kivánok mindenkinek!
Éppen valamelyik nap olvasgattam a FlameMakers blogját és ott láttam a 2009es zenei év kiértékelését az ő szempontjából és annyira megtetszett az ötlet, hogy elhatároztam, hogy én is csinálok egy hasonlót, annyi különbséggel, hogy filmeket is belevonok.
Mégegyszer kihangsúlyozom, hogy az én szempontom szerint írtam mindent.
Jah és nem fogom átfordítani angolra, de ettől függetlenül a többi bejegyzést majd angolul fogom írni :D

A Legjobb:
  • film:Avatar,Law Abiding Citizen
  • sorozat:Lost,Dexter,House MD
  • film színész:Brad Pitt,Gerrard Buttler
  • film színésznő:Zoe Saldana
  • sorozat színész:Michael C. Hall (Dexter), Hugh Laurie (House MD),Terry O`Quinn (John Locke)
  • sorozat színésznő:Hayden Panettiere (Claire Bannet)
  • rendező:James Cameron
  • rajzfilm,animációs film:Up
  • filmbeli karakter:Til Schweiger (Sgt. Hugo Stiglitz)
  • sorozatbeli karakter: Hugh Laurie-Dr. House
  • külföldi dj:Deadmau5
  • magyar dj:Belocca
  • román dj:Deepside Deejays
  • fiatal felfedezett dj:Vato Gonzalez (Franciaország)
  • külföldi sláger:Sidney Samson - Riverside
  • magyar sláger:Belocca,Soneec,Chris Lauer & Canard - Raspberry Mouth
  • román sláger:Bob Taylor feat. Alessia - Deja Vu
  • külföldi remix:Jan Driver - Kardamoon (Victor Magan Remix - Vato Gonzalez 'Berimbeau' Vocal Injection)
  • magyar remix:Ears & Venczel - So Good (B- Sensual Remix)
  • román remix:Mark Farré - Supreme (Deepside Deejays Remix)
  • külföldi producer:Laidback Luke
  • magyar producer:Belocca
  • román producer:Vali Bărbulescu
  • külföldi club:Amnesia (Ibiza)
  • lemezkiadó:Toolroom Records

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése